Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Aims & Scope
Current Issue
Back Issues
Instructions for Authors
About the Journal
Call for Papers
Editorial Board
Contact
Ethics
Links
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2014): Volume 4 Issue 2
Vol. 4 No. 2 (2014): Volume 4 Issue 2
DOI:
https://doi.org/10.3384/njvet.2242-458X.14v4i2
Published:
2014-11-25
Förord
Förord
Kristina Johansson, Per-Olof Thång, Lars Svensson
1-2
pdf
Peer-reviewed research articles
Gymnasierektors ledarskapsparadox: att vara verksamhetschef och pedagogisk utvecklare
Ingemar Johansson, Soly I. Erlandsson, Anna Maria Dåderman
1-20
pdf
Maintenance or change - an analytical tool for studies of the Work-Integrated Learning in teacher education
Jörgen Dimenäs, Anita Norlund
1-17
pdf
Att forma en medarbetare eller att undervisa en student
Maria Johansson Mahic, Maria Skyvell Nilsson
1-12
pdf
Reformed firefighter training program in Sweden: conflicting instructor conceptions of professional learning
Robert Holmgren
1-14
pdf
Lärande i teori och praktik
Thomas Winman
1-16
PDF
Att bedöma lärarstudenters yrkesskicklighet
Margreth Johansson, Marta Palla
1-13
PDF
Vad var det som hände? Efterbearbetning av en simulering för utvecklande av professionell kunskap hos polisstudenter
David Sjöberg, Staffan Karp, Tor Söderström
1-11
PDF
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors